۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

رئیس‌جمهور آینده از جشنواره "بسم‌الله" بازدید می‌کند

رئیس‌جمهور آینده از جشنواره "بسم‌الله" بازدید می‌کند

جشنواره "بسم‌الله" دو هفته مهمان مجلس شورای اسلامی خواهد بود که این زمان همزمان با مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری خواهد بود و رئیس‌جمهور آینده از این رویداد هنری بازدید می‌کند.

محمدرضا کمره‌ای، دبیر جشنواره بسم‌الله و مدیر موسسه فرهنگی قرآنی مکعب در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نمایش آثار جشنواره در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: قرار بر این است که نمایشگاه آثار جشنواره در موزه امام علی (ع) و یا فرهنگسرای نیاوران باشد ولی هفته آخر ماه رمضان، آثار به مجلس شورای اسلامی برده می‌شود و در این مکان هم به نمایش درخواهد آمد.

وی در توضیح اینکه چرا آثار در مجلس شورای اسلامی به نمایش درمی‌آید، عنوان کرد: در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری اولین بازدید فرهنگی رئیس‌ دولت یازدهم از جشنواره ما خواهد بود.

دبیر دهمین جشنواره بسم‌الله که بنیانگذار این رویداد هنری نیز هست، ادامه داد:‌ همه آثار جشنواره اعم از پوسترها، لوگوتایپ‌ها، تصویرسازی‌ها و نیز خوشنویسی‌ها با موضوعیت کتابت آیه مبارک بسم‌الله و تصویرگری قصص قرآنی به مجلس خواهند رفت.

وی در پایان از رونمایی دو کتاب مرتبط با دهمین جشنواره "بسم‌الله" در مجلس خبر داد و گفت:‌ در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری سعی می‌کنیم از دو کتاب از آثار قرآنی جشنواره بسم‌الله نیز رونمایی کنیم و یک نسخه از کتاب‌های مربوطه را به رئیس‌جمهور آینده اهدا خواهیم کرد.

دهمین جشنواره "بسم‌الله" با هدف جهانی‌سازی گرافیک دینی و بسط و گسترش و ایجاد خلاقیت و نوآوری در حوزه گرافیک، نقاشی و عکاسی با موضوع هنر دینی و همزمانی با نمایش آثار بزرگان هنر و ارج نهادن به هنر فاخر، اقدام به ارائه فراخوان کرده است.

کد خبر 2073076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha